ikke skifte

Allanc
Jeg har en gang  før installeren Kubuntu 14_4 og den er OK men
at opdater den til Plasma var en fejl, den måtte jeg slette
Plasma var fyldt med fejl (15_....)  hvordan sikre jeg at det ikke sker
at den ikke opdateres før det kommen en anden der er lige så god
som 14_4 ?
Skal jeg selv holde øje med de gode af dem ? Hvad gør i andre ?

Re: ikke skifte

Anders Jenbo
Hej Allanc

Listen her er til kordinering af fortagender inden for Ubuntu og ikke
ment til bruger support. Jeg forslår i stedet at du benytter dig at
Ubuntu Danmarks forum:
https://ubuntudanmark.dk/forum

Mvh Anders

Den 12-10-2015 kl. 11:11 skrev Allanc:
> [...]
> som 14_4 ?
> Skal jeg selv holde øje med de gode af dem ? Hvad gør i andre ?

Daniel Ejsing-Duun
Hej Allan.

Det er naturligvis godt at se lidt aktivitet på nyhedslisten, men det er som udgangspunkt ikke en support-liste :).

Jeg vil anbefale dig at gøre, som Søren har nævnt tidligere, at gå ind på vores forum (https://ubuntudanmark.dk/forum/) for at søge yderligere hjælp. Der sidder mange venlige sjæle klar til at give dig en hjælpende hånd.

Venlig hilsen,
Daniel

> [...]
>som 14_4 ?
>Skal jeg selv holde øje med de gode af dem ? Hvad gør i andre ?

Re: ikke skifte

Allanc
Tak og undskyld det var jeg ikke klar over

Den 12-10-2015 kl. 11:43 skrev [hidden email]:

> [...]
>
> Jeg vil anbefale dig at gøre, som Søren har nævnt tidligere, at gå ind på vores forum (https://ubuntudanmark.dk/forum/) for at søge yderligere hjælp. Der sidder mange venlige sjæle klar til at give dig en hjælpende hånd.

Re: ikke skifte

Allanc
Hej Andres mf det kunne jeg så ikke da mine (næste alle) email
alle har en bindestreg med som fx [hidden email] og det vil
den / jeres forum ikke anerkende.
Kan være i skal sætte jeres forum rigtigt op det må
da være noget koordinering :-)