internetbankieren

arie de jonge
wie weet een goed programma onder linux om de bankgegevens van rabo
internetbankieren te beheren.

onder windows is er offline rekening overzicht ( www.orov.nl
<http://www.orov.nl> ) en op een duitse site zag ik moneyplex (
http://www.matrica.de/ ) dit werkt echter alleen met duitse banken.

programma's als gnucash zijn te uitgebreid

--
"So raise the candles high 'Cuz if you don't we could stay black against the night Oh raise them higher again and if you do we could stay dry against the rain" Candles in the rain , Melanie Safka

Re: internetbankieren

Ger Apeldoorn-2
Hallo,

Helaas, ik weet geen programma voor je, maar ben wel geinteresseerd in een
programma die de exports van de ABNAMRO internetbankiersite aan kan.

Als iemand dus een suggestie heeft houd ik mij aanbevolen.

Bedankt,
Ger.

Ger Apeldoorn schreef:
> [...]
> programma die de exports van de ABNAMRO internetbankiersite aan kan.
>
> Als iemand dus een suggestie heeft houd ik mij aanbevolen.

onder windows het door mij genoemde offline rekening overzicht, onder
linux weet ik helaas niets. dit programma is gratis en veeeeeel beter
dan het door banken aanbevolen c@shflow assistant

Op wo, 31-05-2006 te 07:57 +0200, schreef Arie de Jonge:
> [...]
> http://www.matrica.de/ ) dit werkt echter alleen met duitse banken.
>
> programma's als gnucash zijn te uitgebreid

Welke standaard of propriƫtair protocol/formaat ondersteunt Rabobank
daarvoor?

Ik weet dat er ook nog Grisbi is, maar heb het nooit gebruikt.

Re: internetbankieren

arie de jonge
Jan Claeys schreef:

> Welke standaard of propriƫtair protocol/formaat ondersteunt Rabobank
> daarvoor?

rabo bank formaat  ERI / MUT.ASC formaat
komma gescheiden
vaste lengte
> Ik weet dat er ook nog Grisbi is, maar heb het nooit gebruikt.

ik ga dat effe opzoeken en proberen als het wat lijkt, bedankt

[...]

adrien-5
Op wo, 31-05-2006 te 12:18 +0200, schreef Arie de Jonge:

> ik ga dat effe opzoeken en proberen als het wat lijkt, bedankt

http://www.gnomefiles.org/subcategory.php?sub_cat_id=121
daar staan er nog 1 a 2...
--
adrien