laserprinter die uitloopt ?

Y P

laserprinter die uitloopt ?

Y P
Hallo,

kan dit probleem te maken hebben met een toner van ee nlaserprinter dat niet
geschudt werd voor de eerste installatie ?
de 2 3 eerste lijntjes printer perfect af, de vierde niet, precies inkt dat
uitloopt ?
Weet iemand raad ?
't is een combi van Brother model 1510 denk ik, 't is wel niet mijn
persoonlijke printer.

Grtz,

Y P

Re: laserprinter die uitloopt ?

Jan Kol
Ik vrees dat de "fuser" defect is. Een laserprinter legt de toner, in
poedervorm, op het papier en daarna wordt het poeder op het papier
gesmolten door verhitting met en "fuser" of wel verwarmingselement.  Als
de fuser defect is wordt de zaak niet meer op het papier gesmolten en
kun je de toner er af vegen (pas op voor je kleding, krijg je er niet
meer uit!)

Jan