lpq en lpr foutmelding...

Y P

lpq en lpr foutmelding...

Y P
Hoi,

nadat ik de .debs van Brother voor mijn HL-1110 laserprinter heb installed
via dpkg -i, kan ik een testpagina afprinten,
maar geen enkel ander ps ofzo;
fout bij lpr commando, en bij lpq:
lpq: Error - no default destination available.

Wat betekend dit ?

Dank u.

Y P

Re: lpq en lpr foutmelding...

Marc Coevoet-3
Op 16-07-16 om 23:17 schreef Y P:

> [...]
> maar geen enkel ander ps ofzo;
> fout bij lpr commando, en bij lpq:
> lpq: Error - no default destination available.

Eeen beetje flauw van onze computer als we ergens een standaard printer
moeten instellen, en dan nog ...
De testpag doet het wel...

Marc

--
The "Penguin" has arrived - and he's not going away - ever.
http://shortwave dot tk