muis

nicolaasyme
Hallo allemaal,ik wil een dual boot systeem maken met kubuntu dus wou ik
eerst de live cd proberen.....die laadde netjes maar by het onderdeel
hotplug subsystem kwam geen oké en myn muis deed het niet in de live
sessie(waarschynlyk daardoor lykt my).heeft iemand enig idee hoe dit op
te lossen?

Re: muis

Jan Claeys (Ubuntu)
On do, 2005-12-15 at 22:47 +0100, nicolaasyme wrote:
> [...]
> hotplug subsystem kwam geen oké en myn muis deed het niet in de live
> sessie(waarschynlyk daardoor lykt my).heeft iemand enig idee hoe dit op

Heb je toevallig een seriële muis?