nl forum

arie de jonge
sind gisteravond ligt het ubuntu nl forum eruit, is hier iets van bekend?

hieronder de melding van firefox

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op forum.ubuntu-nl.org doet er te lang over om te antwoorden.

    *   Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of
overbelast. Probeer over
          enkele ogenblikken opnieuw.

    *   Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.

    *   Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
          computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

--
"So raise the candles high 'Cuz if you don't we could stay black against the night Oh raise them higher again and if you do we could stay dry against the rain" Candles in the rain , Melanie Safka

Re: nl forum

Mark Van den Borre-2
On 6/2/06, Arie de Jonge <[hidden email]> wrote:
> sind gisteravond ligt het ubuntu nl forum eruit, is hier iets van bekend?
Het probleem is gekend. Ik heb gisteren toen ik het merkte
onmiddellijk met Dennis Kaarsemaker, de verantwoordelijke, gesproken.
Hij is op de hoogte en doet wat hij kan om een en ander op te lossen.
Verwacht een oplossing vanaf de late namiddag.

Mark Van den Borre
Nederlandstalig teamleider ubuntu-be.org
--
Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113

Re: nl forum

Nico Veenkamp
Op vr, 02-06-2006 te 10:24 +0200, schreef Arie de Jonge:
> sind gisteravond ligt het ubuntu nl forum eruit, is hier iets van bekend?

De server waarop ubuntulinux.nl draait, dus ook Forum, Planet etc.,
wordt verhuisd naar een andere locatie. In de loop van vandaag, vrijdag,
zou de server weer online moeten komen.

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: [hidden email]
W: http://www.ossfi.nl

Re: nl forum

arie de jonge
Nico Veenkamp schreef:

> De server waarop ubuntulinux.nl draait, dus ook Forum, Planet etc.,
> wordt verhuisd naar een andere locatie. In de loop van vandaag, vrijdag,
> zou de server weer online moeten komen.

mooi, was effe bang dat het met de release van 6.06 te maken had