(no subject)

matei vasile

Re:

Daniel Șerbănescu

2012/4/28 matei vasile <[hidden email]>

Vă rog frumos, poate cineva opri spamurile de genul ăsta? am destul Junk mail și online (de ordiun kB) și fizic (de ordiunl Kg)
Mulțumesc anticipat
Daniel

Re:

arkade 2006
Dar cine le trimite?? Si eu primesc foarte des dar nu am ce face.

WINTER IS COMING.

[...]

Adrian Nitescu
Este extrem de enervant.

Pe 28.04.2012 17:14, arkade16 a scris:
[...]

Adrian Niţescu
Tel: +40.728.32.33.46

Facebook Twitter GooglePlus LinkedIn

Re:

Johane
On Sat, 28 Apr 2012 18:50:54 +0300
Adrian Nitescu <[hidden email]> wrote:

> Este extrem de enervant.
>
> Pe 28.04.2012 17:14, arkade16 a scris:

Toate mailurile vin de la Matei Vasile care are calculatorul viruat! De
ceva timp se tot trimit aceste masaje! Cine are drept de administrare
pe lista de discutii sa vorbeasca cu el sau sa il scoata din lista de
discutii!

Re:

arkade 2006
Ubuntu nu poate fi virusat,din cate stiu. Daca foloseste windows...e ok...intelegem situati....:D am avut si eu acel virus si am scapat de el prin metoda clasica: REINSTALARE SO.:D

WINTER IS COMING.

Teofil Gavril

Schimba parola da la adresa de email folosind un alt calculator si se rezolva cu expedierea de emailuri. Devirusarea o faci tu dupa aia.

Ubuntu nu poate fi virusat,din cate stiu. Daca foloseste windows...e ok...intelegem situati....:D am avut si eu acel virus si am scapat de el prin metoda clasica: REINSTALARE SO.:D

WINTER IS COMING.

Ma mir ca mai exista astfel de virusi.

Pe 30.04.2012 00:08, Teofil Gavril a scris:

> [...]

Ubuntu nu poate fi virusat,din cate stiu. Daca foloseste windows...e ok...intelegem situati....:D am avut si eu acel virus si am scapat de el prin metoda clasica: REINSTALARE SO.:D

Da si eu ma mir da uite ca sunt. Tot ce fac e sa se transmita. Ma mir ca mai exista si BTS da uite ca se transmite cu voioşie in continuare.