printer / printserver probleem

arie de jonge
pas de Linksys PSUS4 printserver gekocht ( usb, 4 port switch, de paralel
uitvoering was niet meer leverbaar )

geinstalleerd onder Ubuntu 5.10.

als ik nu een print opdracht geef blijft hij printen tot ik de opdracht
annuleer of de printer uitzet.

rechtstreeks op de usb poort van de computer gaat het wel goed, printen
van af een windows xp machine gaat ook goed, zowel via printserver als
rechtstreeks op de usb poort van deze computer.

de printer is een Brother HL-1430 laser printer, Ubuntu herkent hem als
HL-1250, heb ook al de Brother printer drivers voor Linux gedownload, dit
helpt echter niet.

wie weet waar ik nog meer naar moet zoeken?

Arie

--
"We can walk our road together, If our goals are all the same. We can run alone and free, if we persue a different aim. Let the truth of love be lighted, Let the love of truth shine clear. Sensibility. Armed with sense and liberty. With the heart and mind united in a single perfect sphere" The Sphere " a kind of a dream", Rush