problemen met installatie

Alex de Haan
Goedemiddag,

Bij het installeren van Ubuntu 5.10 kreeg ik de volgende melding bij het
opstarten; Id 1" respawning too fast; disabled for 5 minutes en stopt
met de verdere installatie. Zie de bijlage voor meer info. Ik kan het
niet zo gauw oplossen.

Thanks!

Groet,

Alex

Unbuntu installatie.JPG (28K) Download Attachment
alex.vcf (356 bytes) Download Attachment

Re: problemen met installatie

Dennis Kaarsemaker
On di, 2005-12-27 at 15:18 +0100, Alex de Haan wrote:
> [...]
> opstarten; Id 1" respawning too fast; disabled for 5 minutes en stopt
> met de verdere installatie. Zie de bijlage voor meer info. Ik kan het

Zo te zien gaat er al eerder iets fout, een volledige foto zou helpen :)
  - Linux for human beings: http://www.ubuntu.com
  - Linux voor iedereen:    http://www.ubuntu-nl.org

Re: problemen met installatie

Alex de Haan
Hoi,

Bedankt voor je antwoord en dit is de rest van de afdruk.

Thanks!

Groet,

Alex

Dennis Kaarsemaker schreef:

 > Zo te zien gaat er al eerder iets fout, een volledige foto zou helpen :)

Vastgelegd 2003-12-31 00001.JPG (61K) Download Attachment