Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

GEORGE CHRISTOFIS
Πρίν λίγο καιρό παρέλαβα για λογαριασμό της κοινότητας το βιβλίο "The
Official Ubuntu Book (8th Ed.)"
<http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=30091>, το οποίο στάλθηκε
σε όλες τις επιβεβαιωμένες κοινότητες που έκαναν το σχετικό αίτημα,

Μας στάλθηκαν καταλάθος 3 επιπλέον αντίτυπα του βιβλίου.
Ύστερα από επικοινωνία που είχα με τον αρμόδιο ο οποίος διαχειρίζεται τα
βιβλία και τις αποστολές στις ομάδες, με ενημέρωσε ότι μπορούμε να
κρατήσουμε τα βιβλία!

For any extra copies, yes, please keep and put them to good use!

 Εκ μέρους της κοινότητας, τους ευχαριστούμε και δημοσίως...και θα
φροντίσουμε να τα διαχειριστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα!

[image: Εικόνα]

Έτσι, πήρα την πρωτοβουλία ως LoCo contact της κοινότητας να σας προτείνω
να τα δωρίσουμε σε κάποιες βιβλιοθήκες συλλόγων ή ομάδων που ασχολούνται με
το ΕΛ/ΛΑΚ ή σε κάποιο/α σχολεία.

Εγώ έχω ως αρχική σκέψη έχω να προτείνω το Greek Lug απο Θεσσαλονίκη, τη
Linux team Καστοριάς και μια σχολική βιβλιοθήκη με δραστηριότητα πάνω στο
LTSP που είναι βασισμένο στο ubuntu.

Παρακαλώ κάντε και εσείς αν έχετε κάποιες προτάσεις μέχρι τις
26/10/2014, μπορείτε
να στέλνετε είτε εδώ *στη λίστα* είτε *στο φόρουμ* (*παρακαλώ ΟΧΙ σε πμ*),
και στη συνέχεια θα μπουν σε ψηφοφορία στο φόρουμ ώστε οι 3 πρώτοι να
πάρουν το βιβλίο.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι, ο χώρος όπου θα το στείλουμε, να συντηρεί
βιβλιοθήκη που να είναι προσβάσιμη στον καθένα και όχι σε κάποια ιδιωτική
βιβλιοθήκη.
Με απλά λόγια, το ζητούμενο είναι να πάει το βιβλίο σε κάποια βιβλιοθήκη
που να πιάσει τόπο και όχι απλά για να το στείλουμε κάπου.

*Η συγκέντρωση όλων των προτάσεων θα γίνεται στο αντίστοιχο θέμα στο
φόρουμ:* http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=30248&start=0

Re: Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

katanophoros
Πιστεύω στην βιβλιοθήκη του Hackerspace.gr θα είναι καλύτερα λόγο ότι
κάποιος από εκεί θα το δει να το διαβάσει. Εξ' άλλου ο χώρος είναι
αφιερωμένος στο Ελεύθερο λογισμικό (και όχι μόνο)
On 14/10/2014 04:01 μμ, George Christofis wrote:

> [...]

Re: Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

Παρακαλώ πολύ, όταν απαντάτε, να το κάνετε δημόσια στη λίστα
[hidden email]
Μη μου στέλνετε προσωπικά μηνύματα, όλες οι προτάσεις θα πρέπει να
φαίνονται δημόσια.

Στη ψηφοφορία θα μπουν *μόνο* όσες βιβλιοθήκες έχουν προταθεί στη λίστα και
στο φόρουμ της κοινότητας, για λόγους διαφάνειας ότι λαμβάνω σε προσωπικό
μήνυμα δε θα ληφθεί υπόψιν
.
Επειδή είναι κρίμα να μην μπει κάποια βιβλιοθήκη, γιαυτό φροντίστε να
φαίνεται στη λίστα->
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2014-October/subject.html#15587
ή στο φόρουμ-> https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=30248

Φιλικά Γιώργος

Στις 15 Οκτωβρίου 2014 - 8:45 μ.μ., ο χρήστης George Christofis <
[hidden email]> έγραψε:

> Καλησπέρα,
>
> ο Greeklug έχει ήδη προταθεί στο αρχικό μου μήνυμα αλλά και στο φόρουμ.
> Το μήνυμα σας όμως δεν έχει σταλθεί δημόσια στη λίστα, αλλά προσωπικά σε
> εμένα.
>

> Στις 15 Οκτωβρίου 2014 - 9:52 π.μ., ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <
> [hidden email]> έγραψε:
>
> Καλημέρα,

Re: Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

stavros daliakopoulos
καλη προταση, συμφωνω.
Στις 14 Οκτ 2014 4:01 μ.μ., ο χρήστης "George Christofis" <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]

Re: Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

SOKRATES ARGYRIOU
Επαναλαμβάνω το αίτημα μου.

Αν υπάρχει διαθέσιμο αντίτυπο θα ήταν χρήσιμο και για την βιβλιοθήκη του
GREEKLUG. Είναι σύλλογος ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ο οποίος συνεργάζεται με τον
Δήμο Πυλαίας και σίγουρα θα διαβαστεί από πολλά μέλη μας.

> [...]

*www.epafi.gr <http://www.epafi.gr>*

Re: Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

Προστέθηκαν hackerspace.gr και 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.

@SOKRATES ARGYRIOU, τον Greeklug τον έχω προσθέσει από την αρχική μου
τοποθέτηση, οπότε είναι ήδη στη λίστα.

Ενημερώθηκε η λίστα->
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=30248&p=319213#p319213

Στις 16 Οκτωβρίου 2014 - 5:28 μ.μ., ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]
> *www.epafi.gr <http://www.epafi.gr>*

Re: Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

Σύμφωνα με τις προτάσεις που καταγράφηκαν στο θέμα
<http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=30248> όπου δημιουργήθηκε
στο φόρουμ για τη συγκέντρωση όλων των προτάσεων, άνοιξε νέο θέμα για την
ψηφοφορία των χώρων:
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=30331&sid=47e0eb8eb6651f56a96749bee19aaaba&http#p320139
.

Δείτε τους χώρους και ψηφίσετε έως τις 10 Νοεμβρίου. Οι 3 βιβλιοθήκες που
θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους, θα παραλάβουν το βιβλίο.

​Φιλικά Γιώργος​

> [...]

Re: Παραλαβή του βιβλίου "The Official Ubuntu Book (8th Ed.)" και διάθεση 3 αντιτύπων του.

Σύμφωνα με την ψηφοφορία που διεξήχθη στο φόρουμ
<http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=30331> , τα 3 βιβλία θα
διανεμηθούν σε:

   1. Linux team Καστοριάς
   2. GreekLug
   3. ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ιωαννίνων

Θα επικοινωνήσω με τους υπεύθυνους, ώστε να γίνει η διάθεση των βιβλίων!

Στις 29 Οκτωβρίου 2014 - 8:40 μ.μ., ο χρήστης George Christofis <
[hidden email]> έγραψε: