quoted-printable of format=flowed

Adrien Verlee
Wat nu het beste is voor e-mail, quoted-printable of het format=flowed,
weet ik niet. Maar het valt mij nu op dat je dit niet kan instellen in
Evolution. Tenzij ik er overheen kijk.

Of moet dit ingesteld worden in de algemene Ubuntu-opties ergens? Wat ik
ook niet vind, als het dat is.
--
Adrien - Quoten is efficiƫnt
www.marxists.org/nederlands/index.htm Laat je niet kisten, heb klasse!

Re: quoted-printable of format=flowed

Vincent van Adrighem
Op Tue, 31 Jan 2006 23:04:05 +0100
schreef Adrien Verlee <[hidden email]>:

> [...]
> kan instellen in Evolution. Tenzij ik er overheen kijk.
>
> Of moet dit ingesteld worden in de algemene Ubuntu-opties ergens? Wat

Ik heb het sinds ik ben overgestapt nooit gezien. Ook niet in andere
mailclients zoals sylpheed. En eerlijk gezegd heb ik me d'r ook nooit
zorgen over hoeven maken. Daarom zou'k zeggen: Waarom een optie maken
voor iets wat niet (meer) terzake doet? We kunnen aannemen dat
evolution al iets acceptabels heeft gekozen.

Groetjes,
Vincent