rezultate poll

jani.monoses@gmail.com
E ultimul mail ce il cross-postez si pe ubuntu-ro, de acum scriu doar pe kiwilinux @ goolegroups daca nu e legat strict de ubuntu.

Raspunsurile la chestionarul legat de schimbari de viitor in Kiwi :

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AuxQVoe_PR7vdFlrWGxyUV9xMllObzhfSGJuSE9kOWc&hl=en&authkey=CJaq4vsM

Multumiri tuturor care au completat, desi putini s-au identificat chiar daca ziceau ca vor sa ajute cu teste :)

Comentariile mele:

*  ce nu se va schimba in viitorul apropiat si cel mai probabil niciodata - va ramane bazat pe Ubuntu, doar GNOME, doar 32 de biti, doar LiveCD (nu DVD), si nu va include software non-free
in afara de ce e acum (adobe flash, firmware, si drivere ce sunt deja in Ubuntu)

*  spatiul pe disc e limitat dar deocamdata nu trecem pe DVD (mai degraba direct la imagini de 1G pt USB stick, dar nu acum). Din cauza asta e putin probabil sa includem tot ce se cere -
wine si java de exemplu.

* Mono ocupa peste 10M si de aceea a fost scos. Prefer tehnologiile care sunt dezvoltate doar in comunitate sau de mai multe parti independente dar nu acesta e motivul principal pt care Gnote a inlocuit Tomboy :
e mai rapid, ocupa mai putin loc pe disk, si suportul Ubuntu-One e pt avansati decamdata, iar asta avea in special Tomboy in plus. F-Spot nu mai era ca sa fie inca o dependenta Mono.

* artwork specific va exista cand cineva sau un grup face o suita _consistenta si completa_ incluzand nu doar wallpaper ci cat mai multe elemente: tema, icoane, splash boot, isolinux, grub, gdm.
E foarte mult de lucru ca sa iasa bine, de aceea pana acum nu au fost mai multe rezultate decat cateva wallpaperuri cu tema verde postata de diferiti contributori.

* Cine s-a oferit sa ajute cu teste sa se inscrie pe lista kiwilinux, acolo anunt cand e vre-un ISO sau pachet de testat

* Cine vrea sa ajute la traduceri e mai bine sa ajute la Ubuntu sau GNOME upstream, e de preferat asa. Ce e specific kiwi (slideshow, website,etc) fie traduc eu fie cer ajutor pe lista kiwi, aplicatiile insa
e bine sa fie facute in afara proiectului (de ex Gnote trebuie tradus)

* Situl web - intr-adevar atat aspectul cat si continutul lasa de dorit. TODO.

* Legat de frecventa lansarilor, nu m-am hotarat inca ce ar fi mai potrivit. Ce e sigur e ca 10.08 va primi updaturi prin PPA cel putin la Shotwell, si probabil si Chromium, pe termen mai lung.

Jani

Re: rezultate poll

marius adrian popa
2010/9/19 Jani Monoses <[hidden email]>:

> [...]
> DVD), si nu va include software non-free
> in afara de ce e acum (adobe flash, firmware, si drivere ce sunt deja in
poate ar trebui totusi migrat pe 64 , toate calcurile noi desktop
/laptop au 64 in zilele noastre

> [...]
> e mai rapid, ocupa mai putin loc pe disk, si suportul Ubuntu-One e pt
> avansati decamdata, iar asta avea in special Tomboy in plus. F-Spot nu mai
bun
> [...]
> multe rezultate decat cateva wallpaperuri cu tema verde postata de diferiti

as sugera murrina kiwi ca pornire pt tema
m-am gandit la kiwilinux cand am vazut tema prima data
http://www.cimitan.com/murrine/node/210

> [...]
> Ce e sigur e ca 10.08 va primi updaturi prin PPA cel putin la Shotwell, si
> probabil si Chromium, pe termen mai lung.

Re: rezultate poll

jani.monoses@gmail.com
poate ar trebui totusi migrat pe 64 , toate calcurile noi desktop
/laptop au 64 in zilele noastre

In afara de laptopul pe care Kiwi e dezvoltat :)
32 biti merg pe hw de 64 dar invers mai greu.

as sugera murrina kiwi ca pornire pt tema
m-am gandit la kiwilinux cand am vazut tema prima data
http://www.cimitan.com/murrine/node/210

Cum am zis, nu e destul sa avem sugestii sau ceva de pornire. Cine are ochi formati, capacitate si timp pentru a face un artwork complet sa dea bataie.
Sugestiile sunt cel mai simplu de dat si se pot face dand o raita pe gnome looks sau pe situri similare.  Partea grea e facutul efectiv si integrarea.

mersi
Jani