server la 4 GFLOPS real

Pop Horea-Vasile
Buna,
am un server la 4 GFLOPS real. Merge pe el un OS din 2007 bine, ma gandesc.
Este cumva vreo distributie de Linux din 2007 care sa mai aiba actualizari in prezent, adica updateurile sa functioneze. Si daca nu functioneaza updateurile este vreo problema ? Vreau sa fac procesare (computatie) cu el.

Re: server la 4 GFLOPS real

ovidiub13
Salut,

Depinde ce anume cauți. Rolling release, bănuiesc. Atuncea, din experiență, recomand Arch Linux sau OpenSUSE (cu ceva setări speciale). Dacă nu vrei rolling release, atuncea recomand Debian sau CentOS. Eu prefer Debian.

Ai putea folosi și Ubuntu Server. Mie nu mi-l place și mi se pare prea încărcat. Personal, nu-l recomand ca server. Dar ai avantajele unor pachete mai noi decât la Debian sau CentOS.

Nu înțeleg ce relevanță are să fie Linux din 2007.
Procesare poți face pe orice Linux. Depinde la ce anume te referi. Dacă ai un procesor mai ciudat, Debian si Arch au suport pentru multe arhitecturi.

​Decizia îți aparține. Cel mai bine e să le încerci și să îți faci opinia ta.​

Ovidiu - Florin Bogdan

În data de 21 decembrie 2013, 20:51, Pop Horea <[hidden email]> a scris: