traduceri chromium

jani.monoses@gmail.com
Salut,

stiti careva dac exista traduceri pentru chromium-browser usor de instalat in Ubuntu?
Stiu ca nu foloseste launchpad si e tradis de google.
Pachetele din repo nu par sa aiba fisiere gettext.

Jani

Re: traduceri chromium

Lucian Adrian Grijincu-4
2010/8/27 Jani Monoses <[hidden email]>:
> [...]
> in Ubuntu?
> Stiu ca nu foloseste launchpad si e tradis de google.
> Pachetele din repo nu par sa aiba fisiere gettext.

Eu folosesc chromium din "deb
http://ppa.launchpad.net/chromium-daily/dev/ubuntu maverick main"

Ăsta e daily-build, dar în afara a două buguri care au fost rezolvate
în una-două zile, mi se pare extrem de stabil.

În repo-ul ăsta există pachetul: chromium-browser-l10n

$ apt-cache show chromium-browser-l10n
 This package contains language packages for 50 languages:
 am, ar, bg, bn, ca, cs, da, de, el, en-GB, es-419, es, et, fi, fil, fr, gu, he,
 hi, hr, hu, id, it, ja, kn, ko, lt, lv, ml, mr, nb, nl, pl, pt-BR, pt-PT,
 ro, ru, sk, sl, sr, sv, sw, ta, te, th, tr, uk, vi, zh-CN, zh-TW

--
 .
..: Lucian

Re: traduceri chromium

jani.monoses@gmail.com
Merci. Nu stiu cum nu am vazut pachetul (e in universe in lucid) desi am dat search dupa chromium!

Jani