ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

Hans Gejlsbjerg
This post was updated on .
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

Soren Hansen

Jeg har besvaret Hans' e-mail direkte til Hans.

--
| Soren Hansen    | Linux2Go                  | http://Linux2Go.dk/ |
| Seniorkonsulent | Lindholmsvej 42, 2. TH    | +45 46 90 26 42     |

Re: ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

Hans Christian Andersen
Hej Søren,
Jeg synes, du skulle indvi også alle andre modtagere på listen, hvordan
du svarede på Hans´ humoristiske reaktion på tilbuddet om de mange
penge. Sjovt nok skal jeg også have 150.000 euro!
Venlig hilsen
Hans Christian

fre, 18 11 2005 kl. 00:35 +0100, skrev Søren Hansen:
> Jeg har besvaret Hans' e-mail direkte til Hans.

Re: ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

hc-3
Hi� landsforfatter;
Der er forskellige m�der at tackle en fake-mail.. den m�de jeg valgte har tilsyneladende b�ret den frugt jeg havde h�bet :-)

m.v.h. Hans

Hans Christian Andersen wrote:
Hej S�ren,
Jeg synes, du skulle indvi ogs� alle andre modtagere p� listen, hvordan
du svarede p� Hans� humoristiske reaktion p� tilbuddet om de mange
penge. Sjovt nok skal jeg ogs� have 150.000 euro!
Venlig hilsen
Hans Christian

fre, 18 11 2005 kl. 00:35 +0100, skrev S�ren Hansen:

[...]

Jeg ordstyrer,
Tak for den fine titel, du giver mig :-) (Desvære helt ufortjent)
Jeg har fuld forståelse for din måde at håndtere sagen på. Men tror du
også at du har afværget at mere godtroende modtagere tager mailen
alvorligt?
I øvrigt alt vel herfra
Venlig hilsen
Hans Christian

fre, 18 11 2005 kl. 14:36 +0100, skrev HC:

> Hi  landsforfatter;
> Der er forskellige måder at tackle en fake-mail.. den måde jeg valgte
> har tilsyneladende båret den frugt jeg havde håbet :-)
>
> m.v.h. Hans

Re: ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076, BATCH: 00189/04, , ATTN: LUCKY WINNER,

hc-3
Hi HC;

Nej så absolut ikke.
Jeg er overbevist om at en sag som denne med rod i Madrid er skadelig for det udemærkede produkt som Ubuntu er :-)
Egentlig ville jeg ønske at i Ununtu folk kunne og ville tage sagen op med Bagmandspolitiet for der er ingen tvivl hos mig om at der er tale om bedrageriforsøg.

Ubuntu er desværre nok downloaded af langt flere end I mååtte have adgang til således at der den vej næppe kan advares tilstrukkeligt, Måske var det en ide, at Ubuntu kommer med advarslen på forsiden af deres website.

I dag har jeg svaret manden i Spanien høfligt og korrekt of herunder spiurgt ham om størrelsen på det forsikringsbeløb som jeg forinden er forudsat at ville indbetale for at kunne få bel'bet-- hvem ved hvor stort et sådant beløb vil være.. måske 5% eller 7,500 €uro.. også en sum penge :-)

Forhåbentligt svarer manden og I vil få en kopi af svaret...

Personligt tror jeg ikke at bagmandspolities gider gå ind i en sådan svindelsag .. desværrre..

Nu jeg har dig..
Ubuntu er et program jeg som gammel super windows bruger forholdsvis let kunne downloade og installere,
Det er ikke for novicer.. dertil er kendskab til forskellene mellem windows og Linux for store or vejledningerne og automatikken for lidt udbygget endnu.

Om Ubuntu eller de alternative Linux versioner så som SUSE 10.1, Mandrivia, Feodora eller måske Kubuntu vill løse de sidste hørdler nødvendige for at forme en linux pakke til en enkel og let forståelig installation for desktop for den almindelige bruger vil tiden vise, men for mig er jeg stort set alene lidt ked af, at Lyd og Video savner alle de codecs som man havde vænnet sig til under Windows :-(
Et lille minus specielt ved Ubuntu.  Under den lidt bedagede version af GAIM vil MSN messenger  tilsyneladende ikke virke stabilt, og en nudatering synes at være nyttig. Den opdatering som jeg forsøgte via nettet fra "GAIM" løste et problem men fik andre til at dukke op.

Hvis du har en løsning på hvorledes linuX  kan  lade os køre f. eks Apache også som FTP server er jeg sikker på at der nok vil være "nybegyndere" andre end jeg der ville vide at værdsætte det. Selv har jeg forsøgt uden held idet det dog er lykkedes mig at køre WEB server, der virker samt FTP klient, der også virker
Det er fint at der tilsyneladende er en bruger klub af Ubuntu brugere of med den start Ubuntu har haft indtil nu er det vel enm af måske flere linux versioner der en dag kommer til rigtigt at bide Microsoft i haserne hvad angår pgså almindelige desktop brugere.

med venlig hilsen
HC.

PS! den med forfatteren var ment som en lille joke som du vel nu forstår at også jeg hører ind imellem :-)

fre, 18 11 2005 kl. 07:50 +0100, skrev Hans Christian Andersen:
> [...]
> du svarede på Hans´ humoristiske reaktion på tilbuddet om de mange
> penge. Sjovt nok skal jeg også have 150.000 euro!

Hehe.. Det er tydeligvis mig, der har dummet mig her. Mit spam-filter
spiste den oprindelige mail, så jeg troede nogen havde skrevet til Hans
fra ubuntu-dk-mailinglistens e-mail-adresse.
Jeg skrev blot til Hans, at det ikke var Ubuntu, der havde sendt ham
den, og at Ubuntu under ingen omstændigheder burde have fået hans
e-mailadresse for at lade ham downloade Ubuntu.

[...]

Jeg er den Hans, som I nu synes at grine af.. efter højtideligt at være blevet lovet ikke at få sin e-mail addresse videregivet.
Jeg ved ikke hvem I er, men hvis jeg fortsat er på en mailingliste MOD MIN tilladelse og nu efter at jeg har anmodet jer om at fjerne mig, må jeg forsøge at værne mig på anden måde.
Jeg vil naturligvis ikke acceptere "SPAM-MAIL"

Hans Gejlsbjerg

PS! Denne e-mail er en reaktion på atter en spam mail fra jer.!

Søren Hansen wrote:
[...]

Niels Kjøller Hansen
Hans er nu frameldt listen, og jeg beklager de gener han og os andre har
v�ret udsat for i forbindelse med denne fejl (som jeg stadig ikke helt
forst�r, hvordan er sket uden Hans' eksplicitte tilmelding). Jeg har
haft rigtigt travlt i den sidste uge og har derfor ikke kunne rette den
tidligere. Jeg beklager endnu engang til listen og til Hans.

mvh
Niels Kj�ller Hansen, Liste-admin