ubuntu nieuws

Maikel Steneker
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een mailing list voor ubuntu nieuws (zoals bijvoorbeeld de releasedatum voor nieuwe versies van ubuntu). Ik vind het namelijk nogal vervelend om telkens naar de ubuntu site te surfen. Ik krijg veel liever alles binnen via mail. Heeft iemand tips?

--
Maikel Steneker

Re: ubuntu nieuws

Martijn van de Streek
On Thu, 30 Mar 2006, Maikel Steneker wrote:

> [...]
> vervelend om telkens naar de ubuntu site te surfen. Ik krijg veel liever
> alles binnen via mail. Heeft iemand tips?

Bekijk het 'rss2email' programma eens, die stuurt e-mails als een RSS-feed
verandert.

De meeste nieuws-sites (inclusief de Nederlandse Ubuntu-nieuws site, en
Planet Ubuntu NL, maar ook plekken als cnn.com en nu.nl) hebben een
RSS-feed, die je daarvoor kunt gebruiken.

Re: ubuntu nieuws

Marc Portier
ubuntu-announce?
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-announce/

-marc= (die zich weer eens vergaapt aan default reply gedrag van de
ubuntu lijsten, en dat bij apache anders gewoon is... )

--
Marc Portier                            http://outerthought.org/
Outerthought - Open Source, Java & XML Competence Support Center