ubuntu-nl launchpad team

Wesley S.-2
Ik heb een lange tijd geleden lidmaatschap ingediend voor het
ubuntu-nl team op Launchpad. Ik heb hier nog geen reactie van
ontvangen.

Wat moet je eigenlijk precies doen om lid te worden van het ubuntu-nl
team? Ik zie dat er nog heel veel mensen op de "Proposed Members" list
staan. Wie beheert deze lijst?

--
Wesley Stessens <[hidden email]>
Human Knowledge Belongs To The World - Antitrust (2001)

Re: ubuntu-nl launchpad team

rowan Bloemhof-2
ik ook en zit er nog steeds buet uin

Op 17-02-07 heeft Wesley S. <[hidden email]> het volgende geschreven:
[...]

Martijn van de Streek
On Sat, 17 Feb 2007, rowan Bloemhof wrote:

> ik ook en zit er nog steeds buet uin

Als je vertalingen wilt maken, zul je eerst moeten aantonen dat je dat
netjes kunt, zoals aangegeven op de Launchpad-pagina.

Re: ubuntu-nl launchpad team

David Westerink
On za, 2007-02-17 at 18:08 +0100, Martijn van de Streek wrote:
On Sat, 17 Feb 2007, rowan Bloemhof wrote:

> ik ook en zit er nog steeds buet uin

Als je vertalingen wilt maken, zul je eerst moeten aantonen dat je dat
netjes kunt, zoals aangegeven op de Launchpad-pagina.

Martijn
Is dat alleen dan voor de vertalingen? Of is het ook voor een soort van LoCo?
Groeten,

David Westerink
INSIDE, I have the same personality disorder as LUCY RICARDO!!

Re: ubuntu-nl launchpad team

On za, 2007-02-17 at 18:08 +0100, Martijn van de Streek wrote:
> Als je vertalingen wilt maken, zul je eerst moeten aantonen dat je dat
> netjes kunt, zoals aangegeven op de Launchpad-pagina.

Het 'ubuntu-nl' team is niet voor vertalingen, dat is 'ubuntu-i18n-nl'.

Re: ubuntu-nl launchpad team

On za, 2007-02-17 at 16:01 +0100, Wesley S. wrote:
> [...]
> ontvangen.
>
> Wat moet je eigenlijk precies doen om lid te worden van het ubuntu-nl

Actief zijn binnen Ubuntu NL. Lijkt me vrij duidelijk in jouw geval ;)

> Ik zie dat er nog heel veel mensen op de "Proposed Members" list
> staan. Wie beheert deze lijst?

Ik. Ik zal vanavond nog eens door de lijst heenlopen en mensen approven.

Time is an illusion, lunchtime doubly so.