upgrade

guido dom
Kan ik met de "install" van de live cd (Desktop CD) van de beta 6.06 upgaden met behoud van instellingen en geïnstalleerde programma's?

--
Tel:+32 (0)58 239804  +32 (0)497 538736

Nog een mooie dag toegewenst.

Guido (dompie) Dom

Re: upgrade

Martijn van de Streek
On Tue, 25 Apr 2006, guido dom wrote:

> Kan ik met de "install" van de live cd (Desktop CD) van de beta 6.06 upgaden
> met behoud van instellingen en geïnstalleerde programma's?

Als je 5.10 geinstalleerd hebt, dan kun je het beste gewoon via internet
upgraden.

Als je 6.06 geinstalleerd hebt (vanaf de Live-CD, of vanaf de normale CD),
dan kun je gewoon de upgrades doen die het systeem elke dag aanraadt.
Uiteindelijk zul je dan vanzelf de definitieve versie draaien.