upgrade van Breezy naar Dapper probleempje...

upgrade van Breezy naar Dapper probleempje...

Patrick Coeman-2
Ik deed de dist upgrade van breezy naar dapper en alles loopt gesmeerd
behalve 1 ding:

Als ik een mail maak met TB dan wordt die probleemloos verzonden. Als ik
op een mail reply dan geraakt die niet buiten: Timeout de smtp server
kan uw mail niet verzenden. Ik heb 2 adsl lijnen bij verschillende ISP's
en via ieder van hun smtp server lukt het niet. Ik heb ook enkele eigen
servers en daar kan ik ze ook niet afleveren (beide ADSL lijnen hebben
geen blokkering op externe smtp servers. Dus alle nieuwe mails kan ik
gewoon afleveren op alle 4 de smtp servers. antwoorden, doorzendingen,
etc niet. Het knippen en plakken van de inhoud van antwoorden of
doorzendingen naar een nieuwe mail geeft dezelfde foutmelding. De boel
compleet overtypen zonder gelnipte tekst lukt wel.

Iemand een idee?

Re: upgrade van Breezy naar Dapper probleempje...

Martijn van de Streek
On Tue, 04 Apr 2006, Patrick Coeman wrote:

> Ik deed de dist upgrade van breezy naar dapper en alles loopt gesmeerd
> behalve 1 ding:

Je hebt je vraag al gesteld, en we hebben al antwoord gegeven en vragen
terug gesteld.

Zou je daarop kunnen antwoorden, ipv je originele vraag opnieuw stellen? Dan
kunnen we misschien verder komen met oplossen van je probleem :)

On Fri, 07 Apr 2006, Martijn van de Streek wrote:

Of wacht.. Dennis, ben je aan het moddereten geweest? :)

On vr, 2006-04-07 at 09:11 +0200, Martijn van de Streek wrote:
> Je hebt je vraag al gesteld, en we hebben al antwoord gegeven en
> vragen terug gesteld.

Kijk eens naar de tijd :)

Ik was aan het spam-verwerken en heb deze doorgestuurd ipv weggegooid.
 - Linux for human beings - http://www.ubuntu.com
 - Linux voor iedereen - http://www.ubuntu-nl.org