vertalingskruimels

Benno Schulenberg

Hallo Ubunteros,

Tijdens het installeren van pakketten staat er boven het
terminalvenster (als dat openstaat): "Terminal uitvoer".  Dit dient
één woord te zijn.

In Systeem > Voorkeuren > Sneltoetsen beginnen vrijwel alle
vensteroperaties met "Venster...", alleen het horizontaal en
vertikaal maximaliseren begint met "Een venster...".  Deze laatste
twee zouden dezelfde vorm als de anderen moeten hebben, zodat ze
allemaal bij elkaar gesorteerd worden.

Eventueel zouden alle operaties die de venstergrootte aanpassen van
"venstergrootte" kunnen spreken in plaats van simpelweg "venster";
dat groepeert mooier.  En de ene die van "vensterformaat" spreekt
zou ook "venstergrootte" kunnen zeggen.

Groeten,

Benno

Re: vertalingskruimels

Benno Schulenberg
Benno Schulenberg schreef:
> [...]
> laatste twee zouden dezelfde vorm als de anderen moeten hebben,
> zodat ze allemaal bij elkaar gesorteerd worden.

Wie gaat hierover, Dennis?

Benno

Re: vertalingskruimels

Jan Claeys (Ubuntu)
Op do, 04-05-2006 te 00:53 +0200, schreef Benno Schulenberg:

> Wie gaat hierover, Dennis?

Iedereen die lid is van de vertaalgroep kan dit aanpassen (ik kijk het
even na en check ook met de originele vertaler).

Bedankt voor het melden overigens...  :-)

Re: vertalingskruimels

Benno Schulenberg
Jan Claeys schreef:

> Iedereen die lid is van de vertaalgroep kan dit aanpassen (ik
> kijk het even na en check ook met de originele vertaler).

Okee.  Wie kan ik hier in het vervolg beter over mailen?  Want het
kost nogal moeite om uit deze groep een reactie te krijgen.  Zelfs
de koekebakker die ik CC geeft geen antwoord.

> Bedankt voor het melden overigens...  :-)

Heh, ik heb de boel graag netjes.  :)

Benno

Re: vertalingskruimels

Dennis Kaarsemaker
On do, 2006-05-04 at 23:20 +0200, Benno Schulenberg wrote:

> Okee.  Wie kan ik hier in het vervolg beter over mailen?  Want het
> kost nogal moeite om uit deze groep een reactie te krijgen.  Zelfs
> de koekebakker die ik CC geeft geen antwoord.

Die koekebakker heeft het vreselijk druk en heeft niet altijd tijd om te
antwoorden. Sterker nog, op jouw mail zal ik hierna nooit meer
antwoorden.

Time is an illusion, lunchtime doubly so.