waar blijven de mailtjes?

Maikel Steneker
Hallo allemaal!

Ik ben op de ubuntu-nl Digest geabbonneerd vanaf 13 december. Vanaf toen kwam bijna elke dag een mailtje. Soms werd één dag overgeslagen, maar meer ook niet. Mijn laatst onvangen mailtje is van 29 december, terwijl het nu al 2006 is! Is er iets veranderd, of stuurt niemand meer iets op?

--
Maikel Steneker

Re: waar blijven de mailtjes?

Martijn Klijnstra
Hallo,

Ik denk dat er niet meer gemaild word. Want ik ontvang jou mailtje.

Het is natuurlijk net Oud & Nieuw geweest, dan hebben mensen wel wat
anders te doen denk ik dan maar.

Mvg,
Martijn Klijnstra

             Get rid of windows
                  Use Linux
                 Try Ubuntu
          www.ubuntu-linux.org

On 02/01/06, Maikel Steneker <[hidden email]> wrote:

> [...]
> ook niet. Mijn laatst onvangen mailtje is van 29 december, terwijl het nu al
> 2006 is! Is er iets veranderd, of stuurt niemand meer iets op?

RE: waar blijven de mailtjes?

Agapè-Leiden
Jawel,

De vraag is of er nog Linux leven is na de jaarwisseling.
Goed jaar toegewenst
Ruud van Delft

> [...]

al

> 2006 is! Is er iets veranderd, of stuurt niemand meer iets op?

Re: waar blijven de mailtjes?

Martijn Klijnstra
Bij mij in ieder geval wel.

Mijn goede voornemen was linux te gaan gebruiken, en heb windows op
nieuwjaarsdag ook van me pc gegooid .

Ik wil nooit meer terug :)

Martijn

On 02/01/06, Agapè-Leiden <[hidden email]> wrote:

> Jawel,
>
> De vraag is of er nog Linux leven is na de jaarwisseling.
> Goed jaar toegewenst
> Ruud van Delft

Re: waar blijven de mailtjes?

Dimitri Van Landuyt
Er is zeker nog linux-leven!
Aan de OP: laten we hopen dat het feit dat er weinig mailtjes op de mailinglijst komen erop wijst dat niemand met grote problemen te kampen heeft! Bij mijn weten is er geen sprake van een Y2K6 bug of dergelijke! En dan toch zeker niet in ubuntu ;-) Welkom op de mailinglijst!

Dimitri